Laiškų pasirašymas sertifikatu
Sertifikatų leidėjas Comodo suteikia nemokamą sertifikatą, kurį įsidiegus į savo el. pašto programą galėsite pasirašyti savo laiškus. Tokiu atveju gavėjai matys, kad laiškas tikrai atkeliavo iš Jūsų pašto dėžutės. Mozilla Thunderbird pasirašytame laiške prie datos prideda antspauduoto voko ikoną:
Išdavimas
Jei norite gauti sertifikatą, pirmiausia Jums reikės užsiregistruoti Comodo svetainėje. Iškart matysite didelį mygtuką su tekstu "Sing Up Now", paspaudę jį turėsite suvesti savo duomenis, įvesti slaptažodį su kuriuo galėsite atšaukti sertifikatą (jei pamesite atsiųstą raktą ir nenorėsite, kad kas nors kitas juo naudotųsi) ir sutikti su Comodo sąlygomis. Visa tai atlikus ir paspaudus mygtuką "Next" Jums į nurodytą el. paštą bus išsiųstas laiškas su nuoroda į sertifikato atsisiuntimo puslapį.
Atsisiuntimas
Į el. paštą gausite taip atrodantį laišką nuo Comodo:
Sertifikato atsisiuntimui rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox naršyklę, nes iš jos nesudėtingai galėsite pasiimti suteiktą sertifikatą.
Norėdami atsisiųsti sertifikatą sekite šiuos žingsnius:
1. Laiške paspauskite mygtuką "Click & Install Comodo Email Certificate" Jums atsidarys naujas naršyklės langas ir sertifikatas automatiškai įsidiegs į Jūsų naršyklę.
2. Sertifikatą išsisaugoti galite per Firefox naršyklės nustatymus (Edit > Preferences):
3. Pasirinkite "Advanced", tada "Certificates" ir "View Certificates"
4. Jums atsidarys naujas langas, jame pasirinkite "Your Certificates". Čia matysite Comodo sertifikatą. Paspauskite ant jo ir tada mygtukas "Backup" taps aktyviu ir galėsite paspausti ant jo.
5. Naujame lange Jūsų paprašys nurodyti kur išsaugoti sertifikatą, kokį pavadinimą jam sugalvoti ir galiausiai papildomai dar paprašys slaptažodžio, kad galėtumėte apsaugoti sertifikatą.
Diegimas
Mozilla Thunderbird
1. Atsidarykite Thunderbird nustatymus (Preferences > Account Settings) čia pasirinkite "Security" ir paspauskite mygtuką "Manage Certificates"
2. Naujai atsidariusiame lange paspauskite mygtuką "Import", suraskite sertifikatą ir jį importuokite. Importavimo metu Jūsų paprašys suvesti sertifikato slaptažodį, kurį vedėte, kai išsaugojote sertifikatą ir paspauskite "OK".
3. Grįžus į "Security" langą, skiltyje "Digital Signing" paspauskite "Select" mygtuką
4. Naujame lange pasirinkite savo sertifikatą iš duodamo sąrašo bei paspauskite "OK"
5. Jums iššoks lentelė su klausimu ar pageidaujate naudoti šį sertifikatą ir laiškų užkodavimui. Jei planuojate naudotis šia funkcija, tada spauskite "Yes", jeigu ne, tada "No".
6. Kad nereikėtų kas kartą rašant laišką įjungti pasirašinėjimo, "Security" puslapyje, uždėkite varnelę ties "Digitally sign messages (by default)"
Atlikus visus išvardintus veiksmus, Jūsų laiškų gavėjai matys, kad laiškai yra pasirašyti: