Paslaugų perleidimas kitam klientui: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
20 eilutė: 20 eilutė:
  
 
[[Vaizdas:Perleidimas_03.png|500px]]
 
[[Vaizdas:Perleidimas_03.png|500px]]
* Jei paslaugos perleidžiamos naujai sukurtam vartotojui, perleidimas gali nepavykti, todėl kad naujas vartotojas dar nėra patvirtintas:
+
* Jei paslaugos perleidžiamos naujai sukurtam paslaugų naudotojui, perleidimas gali nepavykti, todėl kad naujo naudotojo paskyra dar nėra patvirtinta:
 
** Jei paslaugos perleidžiamos fiziniam asmeniui, šis asmuo turėtų atsiųsti mums tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Galimi dokumentai - pasas, asmens tapatybės kortelė (ID) arba naujos kartos vairuotojo pažymėjimas.
 
** Jei paslaugos perleidžiamos fiziniam asmeniui, šis asmuo turėtų atsiųsti mums tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Galimi dokumentai - pasas, asmens tapatybės kortelė (ID) arba naujos kartos vairuotojo pažymėjimas.
** Jei paslaugos perleidžiamos juridiniu asmeniui, šio juridinio asmens atstovas turėtų su mumis susisiekti el. paštu ar telefonu ir nurodyti kokios įmonės paskyrą reikėtų patvirtinti.
+
** Jei paslaugos perleidžiamos juridiniu asmeniui, šio juridinio asmens atstovas turėtų su mumis susisiekti el. paštu ar telefonu ir nurodyti, kokios įmonės paskyrą reikėtų patvirtinti.
  
 
* Jei prašoma atsiųsti pranešimą apie paslaugų perleidimą:
 
* Jei prašoma atsiųsti pranešimą apie paslaugų perleidimą:

09:57, 12 spalio 2017 versija

Jei tam tikros paslaugos Jums daugiau nėra reikalingos, galite jas perleisti kitam klientui, užsiregistravusiam UAB „Interneto vizija“ klientų sistemoje.

Būsimas paslaugų naudotojas

Prieš perleidžiant paslaugas įsitikinkite, ar būsimas paslaugų naudotojas jau yra užsiregistravęs UAB "Interneto vizija" klientų sistemoje. Jei būsimasis paslaugų naudotojas dar nėra užsiregistravęs, tai galima atlikti pradiniame klientų sistemos puslapyje, ties "Lankotės pirmą kartą?" įrašius paslaugos užsakovo el. pašto adresą (būtina nurodyti el. paštą, kuris dar nėra naudojamas kitose paskyrose). Paspaudus mygtuką "Registruotis" reikės pateikti paslaugos užsakovo duomenis ir užbaigti registraciją sekant nurodytus žingsnius. Registracija yra greita ir nemokama.

Perleidimas 04.png

Paslaugos perleidimas

1. Prisijungus prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos pasirinkite "Plačiau.." prie skyrelio "Paslaugos" ir atsidariusiame paslaugų sąraše paspauskite "Perleidimas" (arba spustelėkite šią nuorodą):

Perleidimas 01.png

2. Pažymėkite varnele paslaugas, kurias ketinate perleisti ir nurodykite būsimo paslaugų naudotojo (savininko) el. pašto adresą bei prisijungimo vardą UAB „Interneto vizija“ klientų sistemoje:

Perleidimas 02.png

3. Sekančiame žingsnyje reikės pažymėti "TAIP" patvirtinant, kad tikrai norite perleisti paslaugas ir suvesti saugos kodą (tai atlikę paspauskite mygtuką "Toliau>>"):

Perleidimas 03.png

  • Jei paslaugos perleidžiamos naujai sukurtam paslaugų naudotojui, perleidimas gali nepavykti, todėl kad naujo naudotojo paskyra dar nėra patvirtinta:
    • Jei paslaugos perleidžiamos fiziniam asmeniui, šis asmuo turėtų atsiųsti mums tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją. Galimi dokumentai - pasas, asmens tapatybės kortelė (ID) arba naujos kartos vairuotojo pažymėjimas.
    • Jei paslaugos perleidžiamos juridiniu asmeniui, šio juridinio asmens atstovas turėtų su mumis susisiekti el. paštu ar telefonu ir nurodyti, kokios įmonės paskyrą reikėtų patvirtinti.
  • Jei prašoma atsiųsti pranešimą apie paslaugų perleidimą:
    • Spustelėkite pateikiamą nuorodą. Pranešimas dėl perleidimo bus sugeneruotas ir paruoštas spausdinimui.
    • Paslaugų atsisakymo pranešimas su esamo (dabartinio) paslaugų savininko parašu (ir antspaudu, jei paslaugas perleidžia juridinis asmuo) gali būti siunčiamas elektroniniu paštu, faksu arba paprastu paštu.
    • Informuosime apie gautą pranešimą ir patvirtinsime, kad galima užbaigti paslaugų perleidimo procedūrą.


SVARBU!:

  • Paslaugos perleidžiamos iš karto patvirtinus, kad sutinkate perleisti paslaugas (3 žingsnis).
  • Paslaugos perleidžiamos "taip, kaip yra", tad visi Jūsų turimi valdymo duomenys (pvz., svetainės, el. pašto, talpinimo plano slaptažodžiai) bus galiojantys ir suteiks galimybę įtakoti paslaugų veikimą. Rekomenduojama, kad paslaugas perleidžiantis ir paslaugas gaunantis asmuo tai apsibrėžtų tarpusavio sutartimi.
  • Perėmus paslaugas rekomenduojame pakeisti visus slaptažodžius. Jei perleistas .LT arba .EU domenas - rekomenduojame atnaujinti šių domenų savininko informaciją centriniame domenų registre. Tai atlikti ypač paprasta, nes iš karto po perleidimo Jums bus sugeneruota sąskaita už domeno savininko keitimą.