Nepavyksta išsiųsti laiškų: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
3 eilutė: 3 eilutė:
 
Išsamias instrukcijas kaip suderinti pašto programą galite rasti pagalbos puslapyje:
 
Išsamias instrukcijas kaip suderinti pašto programą galite rasti pagalbos puslapyje:
  
[Kategorija:Pa%C5%A1to_programos_konfig%C5%ABravimas|Pašto programos konfigūravimas]
+
[[:Kategorija:Pa%C5%A1to_programos_konfig%C5%ABravimas|Pašto programos konfigūravimas]]
  
  

16:53, 4 gruodžio 2012 versija

Laiškų siuntimas nebus sėkmingas, jei laiškų siuntimui naudosite mūsų SMTP serverį be autorizacijos (nenurodydami prisijungimo duomenų). Mes suteikiame SMTP serverį visiems svetainių talpinimo paslaugų naudotojams, tačiau norėdami siųsti laiškus, turite savo pašto programoje įjungti SMTP autorizacijos funkciją. Visi SMTP parametrai (serverio adresas, prisijungimo vardas, slaptažodis) yra tokie pat, kaip ir jūsų el. pašto dėžutės.

Išsamias instrukcijas kaip suderinti pašto programą galite rasti pagalbos puslapyje:

Pašto programos konfigūravimas


Kai kurie interneto ryšio tiekėjai blokuoja 25 prievadą (angl. port), tokiu būdu apribodami naudotojų galimybes siųsti laiškus per išorinius SMTP serverius. Mūsų klientai gali šio apribojimo išvengti laiškų išsiuntimo serverio lauke (Outgoing Mail Server) nurodę tiesioginį serverio adresą (pvz. aguona.serveriai.lt), išplėstiniame meniu (Advanced) pažymėję, kad būtų naudojamas saugus ryšys (SSL) ir standartinį prievadą (25) pakeitę į 465.


Jei nepavyksta suderinti pašto programos savo kompiuteryje, galite pasinaudoti pašto per naršyklę skaitymo programa, kurios nereikia papildomai derinti:

http://pastas.serveriai.lt/