Microsoft Outlook 2013 SMTP SSL

Iš IV pagalba klientams.
09:46, 21 birželio 2019 versija, sukurta IV VytenisG (Aptarimas | indėlis)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Norint įjungti SSL šifravimą "Outlook 2013" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Programoje pasirinkite meniu "File", "Info" ir "Account Settings..":

Outlook 2013 00.png


2. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir spustelėkite mygtuką "Repair...":

2013en7.jpg


3. Pakoreguokite šiuos laukelius:

  • Incoming mail server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Outgoing mail (SMTP) server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/

Spustelėkite mygtuką "More settings":

2013en3.jpg


4. Atidarykite kortelę "Outgoing Server". Varnele pažymėkite "My outgoing server (SMTP) Requires Authentication":

2013en5.jpg


5. Paskutinėje kortelėje "Advanced" atlikite šiuos pakeitimus:

SVARBU: Visų pirma pažymėkite "This server requires an encrypted connection (SSL)" varnele ir tik tada įveskite nurodytus prievadų numerius (angl. port). Prieš paspaudžiant "OK", įsitikinkite, ar suvesti prievadai nebuvo automatiškai pakeisti (į anksčiau buvusius) ir liko tokie, kokius nurodėte.

  • Incoming server (POP3): - 993 (pasirinkus IMAP), arba 995 (jei pasirinkote POP3 protokolą)
  • This server requires an encrypted connection (SSL) - žymime varnele
  • Outgoing server (SMTP): 465
  • Use the following type of encrypted connection - pasirinkite SSL

2013en4.jpg


6. Išsaugokite pakeitimus. Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.