Microsoft Outlook 2003 LT SMTP SSL

Iš IV pagalba klientams.
16:19, 15 liepos 2015 versija, sukurta IV NeringaL (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: Norint įjungti SSL šifravimą ''"Outlook 2003"'' pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus: '''1.''' Atidarius programą pasirinkite meniu '''"Tools"''' ir '''"E-mail acco...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Norint įjungti SSL šifravimą "Outlook 2003" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Atidarius programą pasirinkite meniu "Tools" ir "E-mail accounts..":

Outlook 2003 EN 01.png


2. Atsidariusiame lange taškeliu pažymėkite "Peržiūrėti arba keisti esamus el. pašto abonentus" ir pratęskite:

Outlook2003 ssl1.png


3. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir paspauskite mygtuką "Keisti":

Outlook2003 ssl22.png


4. Atsidariusiame lange, atnaujinkite siunčiamo ir gaunamo serverių pavadinimus:

  • Gaunamo pašto serveris: - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Siunčiamo pašto serveris: - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/

Outlook 2003 LT 04.png


5. Spustelėkite mygtuką "Kiti parametrai..." ir atidarykite paskutinį skirtuką "Išsamiau":

  • Gaunamo pšt. serveris (POP3): - 995 (pasirinkus POP3), arba 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą)
  • Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL) - žymime varnele
  • Siunčiamo pšt. serveris (SMTP): 465
  • Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL) - žymime varnele

1.png


6. Išsaugokite pakeitimus. Galite patikrinti ar konfigūracija sėkminga spustelėdami mygtuką "Tikrinti abonento parametrus". Sėkmės atveju matysite žalias varneles.


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.