Laiškų pasirašymas sertifikatu

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Sertifikatų leidėjas Comodo suteikia nemokamą sertifikatą, kurį įsidiegus į savo el. pašto programą galėsite pasirašyti savo laiškus. Tokiu atveju gavėjai matys, kad laiškas tikrai atkeliavo iš Jūsų pašto dėžutės. Mozilla Thunderbird pasirašytą laišką išskiria antspauduoto voko (Thunderbird Signed.png) ikona prie datos:

Pasirasytas laiskas.png

Microsoft Outlook pasirašytą laišką išskiria kaspino (Outlook Signed1.png) ikona prie laiško temos ir atsidarius laišką žemiau temos matosi kas pasirašė šį laišką:

Outlook Signed.png

Išdavimas

Jei norite gauti sertifikatą, pirmiausia Jums reikės užsiregistruoti Comodo svetainėje. Šiame puslapyje iškart matysite didelį mygtuką su tekstu "Sing Up Now", paspaudę jį turėsite suvesti savo duomenis, įvesti slaptažodį su kuriuo galėsite atšaukti sertifikatą (jei pamesite atsiųstą raktą ir nenorėsite, kad kas nors kitas naudotųsi sertifikatu) ir sutikti su Comodo sąlygomis. Visa tai atlikus ir paspaudus mygtuką "Next" Jums į nurodytą el. paštą bus išsiųstas laiškas su nuoroda į sertifikato atsisiuntimo puslapį.

Atsisiuntimas

Į el. paštą gausite taip atrodantį laišką nuo Comodo:

Comodo laiskas.png

Sertifikato atsisiuntimui rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox naršyklę, nes iš jos nesudėtingai galėsite pasiimti suteiktą sertifikatą.

Norėdami atsisiųsti sertifikatą sekite šiuos žingsnius:
1. Laiške paspauskite mygtuką "Click & Install Comodo Email Certificate" Jums atsidarys naujas naršyklės langas ir sertifikatas automatiškai įsidiegs į Jūsų naršyklę.
2. Sertifikatą išsisaugoti galite per Firefox naršyklės nustatymus (Edit > Preferences):

Firefox Preferences.png

3. Pasirinkite "Advanced", tada "Certificates" ir "View Certificates"

Firefox Advanced.png

4. Jums atsidarys naujas langas, jame pasirinkite "Your Certificates". Čia matysite Comodo sertifikatą. Paspauskite ant jo ir tada mygtukas "Backup" taps aktyviu ir galėsite paspausti ant jo.

Firefox Certificates.png

5. Naujame lange Jūsų paprašys nurodyti kur išsaugoti sertifikatą, kokį pavadinimą jam sugalvoti ir galiausiai papildomai dar paprašys slaptažodžio, kad galėtumėte apsaugoti sertifikatą.

Diegimas

Microsoft Outlook

Sertifikato diegimas į Outllok programą susideda iš dviejų dalių. Pirmoji sertifikato įdiegimas į Windows operacinę sistemą ir antroji sertifikato pasirinkimas Outlook programoje.

1. Paspauskite ant sertifikato ikonos dešiniu mygtuku ir pasirinkite "Install PFX"

Sertifikato diegimas1.png

2. Atsidariusiame lange spauskite "Next"

Sertifikato diegimas2.png

3. Toliau mūsų prašo patikslinti kelią iki sertifikato, kadangi failas jau buvo pasirinktas reikia vėl spausti "Next"

Sertifikato diegimas3.png

4. Suvedame sertifikato slaptažodį, kurį sugalvojome, kai sertifikatą išsisaugojome iš Mozilla Firefox naršyklės ir spaudžiame "Next"

Sertifikato diegimas4.png

5. Pasirenkame "Automatically select the certificate store based on the type of certificate", kad automatiškai būtų parenkama kur išsaugoti sertifikatą ir spaudžiame "Next"

Sertifikato diegimas5.png

6. Kai visi pasirinkimai yra geri, matysite tokį pranešimą ir paspaudus mygtuką "Finish" sertifikato diegimas bus pradėtas.

Sertifikato diegimas6.png

7. Apie sėkmingai įdiegtą sertifikatą būsite informuoti iššokusiu nauju langu. Jį galite uždaryti paspaudžiant mygtuką "OK" ir iškart atsidaryti Microsoft Outlook pašto programą

Sertifikato diegimas7.png

8. Atsidarius pašto programą pasirinkite "File" ir iš siūlomų pasirinkimų paspauskite "Options"

Sertifikato diegimas8.png

9. Atidariusiame lange įsitikinkite ar ties "Encrypted e-mail" esate uždėję varneles kaip nurodyta paveikslėlyje ir tada spauskite "Settings..."'

Sertifikato diegimas9.png

10. Naujai atsidariusiame lange, skiltyje "Certificates and Algorithms" paspauskite "Browse" mygtuką ir pasirinkite šios el. pašto dėžutės sertifikatą ir išsaugokite visus pakeitimus du kartus paspausdami "OK" mygtuką.

Sertifikato diegimas10.png

Atlikus visus išvardintus veiksmus, Jūsų laiškų gavėjai matys, kad laiškai yra pasirašyti: Outlook Signed1.png

Mozilla Thunderbird

1. Atsidarykite Thunderbird nustatymus (Preferences > Account Settings) čia pasirinkite "Security" ir paspauskite mygtuką "Manage Certificates"

Thunderbird Security.png

2. Naujai atsidariusiame lange paspauskite mygtuką "Import", suraskite sertifikatą ir jį importuokite. Importavimo metu Jūsų paprašys suvesti sertifikato slaptažodį, kurį vedėte, kai išsaugojote sertifikatą ir paspauskite "OK".

Thunderbird Certificate.png

3. Grįžus į "Security" langą, skiltyje "Digital Signing" paspauskite "Select" mygtuką

Thunderbird Security2.png

4. Naujame lange pasirinkite savo sertifikatą iš duodamo sąrašo bei paspauskite "OK"

Thunderbird Sertifikatas.png

5. Jums iššoks lentelė su klausimu ar pageidaujate naudoti šį sertifikatą ir laiškų užkodavimui. Jei planuojate naudotis šia funkcija, tada spauskite "Yes", jeigu ne, tada "No".

Thunderbird Encoding.png

6. Kad nereikėtų kas kartą rašant laišką įjungti pasirašinėjimo, "Security" puslapyje, uždėkite varnelę ties "Digitally sign messages (by default)"

Thunderbird Security3.png

Atlikus visus išvardintus veiksmus, Jūsų laiškų gavėjai matys, kad laiškai yra pasirašyti: Thunderbird Signed.png