"Pagalba gyvai" pokalbio išsaugojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: __TOC__ Visose mūsų projektinėse svetainėse [https://www.iv.lt/ iv.lt], [https://www.serveriai.lt/ serveriai.lt], [https://www.dizaineriai.lt/ dizaineriai.lt], [https://pro...)
(Jokio skirtumo)

14:30, 21 spalio 2019 versija


Visose mūsų projektinėse svetainėse iv.lt, serveriai.lt, dizaineriai.lt, pro.hostingas.lt, dedikuoti.lt, sertifikatai.lt galite inicijuoti "gyvą" pokalbį (angl. chat) norėdami tiesiogiai bendrauti su mūsų pagalbos centru. Pokalbio iniciavimo juostą rasite apatiniame dešiniame kampe. Paspaudus ant užrašo Turite klausimų? - Pagelbėsime! Jums bus pateikiamas pokalbio langas, kuriame galėsite pateikti savo klausimus dėl mūsų teikiamų paslaugų. Užbaigus pokalbį ar net pokalbio eigoje turite galimybę išsisaugoti (atsisiųsti el. paštu) susirašinėjimo tekstą tam, kad vėliau galėtumėte iš naujo pasiskaityti pateiktus atsakymus bet kuriuo metu vėliau savo el. pašto dėžutėje. Žemiau pateikiame instrukciją, kaip atlikti pokalbio atsisiuntimą į savo el. pašto dėžutę.

Susirašinėjimo išsaugojimas kol pokalbis neužbaigtas

Jeigu norite išsisaugoti pokalbį kol jis dar nėra užbaigtas, tai galite atlikti pokalbio lange viršuje pasirinkę tris horizontalius brūkšnelius ir atsidariusime meniu lange pasirinkę punktą El. pašto nuorašas:

Chat2.png


Tada Jums bus pateikiamas papildomas langas, kuriame turėsite įvesti savo el. pašto adresą, kuriuo norite gauti pokalbio kopiją. Suvedus el. pašto adresą pasirinkite Išsiųsti:

Chat1.png


Jums bus išsiunčiamas laiškas, kuriame matysite susirašinėjimą su mūsų pagalbos centro specialistu.


Užbaigto pokalbio išsaugojimas

Jeigu jau pasirinkote užbaigti pokalbį, tačiau dar neuždarėte naršyklės lango, kuriame bendravote su mūsų pagalbos centro specialistu, vis dar galite išsisaugoti susirašinėjimo istoriją. Šiam veiksmui iš naujo pasirinkite pokalbio juostą Turite klausimų? - Pagelbėsime!. Jums bus pateikiamas langas nurodantis, kad pokalbis jau baigtas ir galite arba pradėti pokalbį iš naujo arba išsisaugoti paskutinio pokalbio tekstą:

Chat3.png


Suvedus el. pašto dėžutės adresą laiškas su pokalbio istorija Jums bus išsiunčiamas. Po išsiuntimo vis dar galėsite pasirinkti Pradėti naują pokalbį tam, kad galėtumėte iš naujo pradėti konsultaciją su mūsų pagalbos centro specialistu.