Papildomi kontaktiniai asmenys klientų sistemoje: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
26 eilutė: 26 eilutė:
  
  
* Spustelėkite '''"Sukurti"'''. <br /> '''Svarbu:''' Šis, papildomas kontaktinis asmuo negalės gauti prisijungimo duomenų prie Jūsų paskyros.
+
* Spustelėkite '''"Sukurti"'''. <br /> '''Svarbu:''' Šis papildomas kontaktinis asmuo negalės gauti prisijungimo duomenų prie Jūsų paskyros.
  
  
  
 
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
 
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]

09:02, 25 birželio 2015 versija

Klientų sistemoje galima pridėti papildomus kontaktinius asmenys, kurie gaus sąskaitas, naujienas bei svarbius pranešimus dėl užsakytų paslaugų (išskyrus prisijungimo duomenis).

Kaip sukurti papildomą naudotoją?

  • Pradiniame puslapyje, pačioje puslapio apačioje, pasirinkite "Kontaktinių asmenų valdymas":

Papildomi kontaktai 01.png

Arba spustelėkite nuorodą https://klientams.iv.lt/contacts.php


  • Norėdami pridėti naują kontaktinį asmenį, paspauskite "Pridėti naują kontaktinį asmenį":

Papildomi kontaktai 02.png

Norint ištrinti esamą kontaktą, paspauskite Papildomi kontaktai 001.png simbolį šalia jo.
Norint redaguoti esamą kontaktinį asmenį, paspauskite redagavimo mygtuką Papildomi kontaktai 000.png.


  • Įveskite naujojo kontakto vardą, pavardę ir el. pašto adresą (papildomai galite nurodyti ir kitus duomenis):

Papildomi kontaktai 03.png

Pastaba: Pageidaujant, kad papildomas kontaktas gautų tik sąskaitas, pareigose nurodykite "Buhalt."


  • Spustelėkite "Sukurti".
    Svarbu: Šis papildomas kontaktinis asmuo negalės gauti prisijungimo duomenų prie Jūsų paskyros.