Papildomi kontaktiniai asmenys klientų sistemoje: Skirtumas tarp puslapio versijų
(nerodoma 2 tarpinės versijos, sukurtos to paties naudotojo) | |||
23 eilutė: | 23 eilutė: | ||
[[Vaizdas:Papildomi_kontaktai_03.png|400px]] | [[Vaizdas:Papildomi_kontaktai_03.png|400px]] | ||
− | ''Pageidaujant, kad papildomas kontaktas gautų tik sąskaitas, pareigose nurodykite "Buhalt."'' | + | '''Pastaba:''' ''Pageidaujant, kad papildomas kontaktas gautų tik sąskaitas, pareigose nurodykite "Buhalt."'' |
− | * Spustelėkite '''"Sukurti"'''. <br /> '''Svarbu:''' Šis | + | * Spustelėkite '''"Sukurti"'''. <br /> '''Svarbu:''' Šis papildomas kontaktinis asmuo negalės gauti prisijungimo duomenų prie Jūsų paskyros. |
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]] |
09:02, 25 birželio 2015 versija
Klientų sistemoje galima pridėti papildomus kontaktinius asmenys, kurie gaus sąskaitas, naujienas bei svarbius pranešimus dėl užsakytų paslaugų (išskyrus prisijungimo duomenis).
Kaip sukurti papildomą naudotoją?
- Prisijunkite prie klientų sistemos: https://klientams.iv.lt/
- Pradiniame puslapyje, pačioje puslapio apačioje, pasirinkite "Kontaktinių asmenų valdymas":
Arba spustelėkite nuorodą https://klientams.iv.lt/contacts.php
- Norėdami pridėti naują kontaktinį asmenį, paspauskite "Pridėti naują kontaktinį asmenį":
Norint ištrinti esamą kontaktą, paspauskite simbolį šalia jo.
Norint redaguoti esamą kontaktinį asmenį, paspauskite redagavimo mygtuką .
- Įveskite naujojo kontakto vardą, pavardę ir el. pašto adresą (papildomai galite nurodyti ir kitus duomenis):
Pastaba: Pageidaujant, kad papildomas kontaktas gautų tik sąskaitas, pareigose nurodykite "Buhalt."
- Spustelėkite "Sukurti".
Svarbu: Šis papildomas kontaktinis asmuo negalės gauti prisijungimo duomenų prie Jūsų paskyros.