Negaunu visų laiškų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigaciją, paiešką

Visų pirma patikrinkite ar atsidaro Jūsų puslapis? Jei ne, pereikite prie 4-to žingsnio.

Pagrindinės kelios problemos, kurias reikėtų patikrinti, kuomet negaunate nė vieno laiško, būtų šios:

Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta?

Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, tiek tikrinant paštą per naršyklę, tačiau negaunate nė vieno laiško, labai tikėtina, jog dėžutė yra tiesiog perpildyta. Norint išspręsti šią problemą:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite meniu "El. pašto dėžutės" (E-mail accounts):

Vieta 01.png

  • Pežiūrėkite stulpelį "Išnaudota" (Usage), čia nurodoma kiek vietos yra suteikta ir kiek išnaudojama (pvz. 300/250 nurodytų, kad buvo suteikta 250 MB vietos, o išnaudojama 300 MB).

Jei dėžutė perpildyta - ties ja spustelėkite "pakeisti" (change):

Vieta 02.png

  • Eilutėje "Dėžutės dydžio limitas"(Email Quota) įrašykite naują limitą. Įrašius 0 nebebus taikomi atskiri ribojimai, galėsite išnaudoti tiek vietos, kiek Jūsų talpinimo planas suteikia:

Vieta 03.png


Pasiektas failų ir katalogų kiekio limitas (inode)

Inode kiekis pagal nutylėjimą nustatomas 100000, tačiau kartą per parą peržiūrimas (prireikus padidinama vienu procentu). Jei limitas pasiekiamas iki kol spėjama peržiūrėti ir padidinti jį, galite nebegauti laiškų, gali kilti problemų naudojantis el. paštu per naršyklę. Norint patikrinti ar kilusi būtent ši problema:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pažiūrėkite dešinėje puslapio dalyje, parametrą "Inode kiekis" (Inode usage):

Vieta 04.png

  • Jei limitas pasiektas - rekomenduojame pašalinti dalį nereikalingų failų. Daugiau apie tai rasite paspaudę čia.


Perpildytas talpinimo planas

Nors atskirai disko vieta nėra ribojama, kiekvienam talpinimo planui taikomos sąžiningo naudojimosi sąlygos. Norint įsitikinti, kad problema kilo ne dėl šios priežasties:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite meniu "Svetainės apžvalga ir statistika" ir patikrinkite eilutę "Išnaudota vieta serveryje (MB)":

Vieta 05.png


Nepratęstos paslaugos

Dėl vienų ar kitų priežasčių nepratęsus paslaugų nustos veikti svetainė ir el. paštas. Ar taip nenutiko galima patikrinti prisijungus prie savo paskyros klientų sistemoje:

  • Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos";
  • Prie kiekvienos paslaugų nurodytas jos galiojimo laikas;
  • Jei paslauga jau anuliuota, paprastai per vieną mėnesį ją galima atstatyti. Tam apsilankykite žemiau nurodytu adresu:

https://klientams.iv.lt/restore.php


Kitos problemos

Jei nė vienas variantų netinka - susisiekite su mumis.